torsdag 31 januari 2013

HTS och 4h

Ytterligare två dagar har passerat där jag inte riktigt håller reda på allt som händer. Onsdag var det HTS vs LUNA där vi fick gå hem med svansen mellan benen. Men, vi kanske inte fick mest poäng men priset som mest engagerade gick ju dock absolut till HTS. Även om det priset inte är så officiellt. Efter tävlingen bar det sen av till min co-fadder där vi körde en klassisk öl och pizza-förfest innan vi gick till Wermlands Nation.

Skattjakten idag. Med en tidsfrist på mindre än två timmar skulle vi slutföra en lista med saker för att samla ihop poäng. Vi kommer absolut att vinna. Dessutom hittade jag min outfit till morgondagens sittning. Är sjukt taggad!

Man skulle inte kunna tro det, men jag går faktiskt i skolan också. Jag har inte glömt studierna även om de inte är min första prioritering just nu. Idag på föreläsningen hade jag nästan full koll hela tiden, vilket var bra jobbat eftersom jag bara hade fått 4 timmars sömn. Jämnfört med mina standard 7 timmar.




Inga kommentarer: