torsdag 14 maj 2009

...

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men med världens bästa pojkvän och kompisar som man ska umgås med och så skolan som ligger och gnager på hörnet efter uppmärksamhet blir det ju inte så mycket tid över. 

Mitt liv ser ut som en berg-o-dalbana just nu. oftast är allt toppen och super, men så plötsligt får jag värsta svackan och blir jätteledsen och tårarna kan börja rinna för minsta sak. Det är jättejobbigt faktist. 

Mamma är och skriver kontrakt på vårt nya hus nu. Vi ska ju flytta hem efter sommaren och vi  behöver nånstans och bo. Vi kunde inte hitta någon bra lägenhet som var tillräckligt stor för vår familj som också var i en rimlig prisklass så nu ska vi bo i förorten. Inte för att det är nått fel med det, men det är ju FEL förort. Min skola ligger på andra sidan stan, i Nacka, och nu ska vi bo typ i närheten av solna. Jag har heller typ inga kompisar där, alla bor inne i stan eller i Nacka dårå. Det är en av faktorerna som puttar ner mig i mina svackor skulle jag tro, förutom den gnagande kanslan i bakhuvet att jag ska åka tillbaka till Sverige om nästan två månader och så klart alla andra tonårsproblem som jag har som 17 åring. 

Inga kommentarer: