måndag 18 maj 2009

måndag igen

Tillbaks i veckan igen då efter ännu en helg har passerat. Helgan var kul, lördag spenderades framför bioduken och nya X-men filmen. Den ar helt klart sevärd, vi var ändå lite besvikna när vi kom ut. Jag tror vi hade för höga förväntningar på filmen. Hugh Jackman var lika snygg som vanligt i alla fall. Söndag morgon var det fotbollsmatch, och enligt tradition var det näst intill omöjligt att ta sig ur sängen. Sa jag att jag skulle vara på planen kl. 8.15 am. Som tur var vann vi som kompsensation för den tidiga uppstigingen. 2-1 blev det. Tyvärr så spelade jag min sämsta match hittills, riktigt dåligt spelade jag. Jag kan inte komma på en enda bra sak jag gjorde. Men en dålig match tycker jag att man får spela per säsong.

Som sagt, tillbaka i skolan. Nu väntar en hel härlig skolvecka tills nästa helg. 

Inga kommentarer: