lördag 30 maj 2009

gäster och kräftor

Lördag igen. Jag ahr förstått nu att jag är en dålig bloggare. Jag orkar/hinner/har lust nästan aldrig att skriva blogg. hur som helst, idag är det lördag kväll. Jag kommer stanna hemma ikväll (!!!) så idag har jag faktist tid över att sitta och lata mig fraför datorn. När som helst kommer vi få gäster och imogon bitti har jag fotbollsmatch. Vi har haft gäster från Sverige den här veckan igen, det har varit jätteroligt. En nära kompis till mamma är här med hennes två supersöta barn. Mannen var också är ett tag men åkte hem tidigare. Som sagt när som helst kommer det också lite amerikanskt folk över så den senaste timmen har det varit full fart i köket och grovstädning i huset.

Det är jättefint väder och varmt, nästan för varmt. Familjen minus Rasmus och jag åkte till standen idag (jag stannade hemma pga fotbollsmatch och Rasmus pga skolgrej). Nu går dom omkring med sina snygga kräftryggar här hemma. Tur att jag inte följde med. 

Inga kommentarer: