måndag 8 december 2008

Måndag

Idag efter skolan gick jag hem till Jess. Jag hade glömt min julklapp där som jag hade köpt i lördags så jag hämtade den idag. Självklart kan man inte bara komma förbi och sen gå, utan jag stannade en timme såklart. jag provade demon till nya Naruto spelet, det verkar skitcoolt! Spelet är en uppföljare på "Naruto-Rise of The Ninja" som jag jag spelade mycket i sommras, var ju näst intill besatt av det så jag antar att man kanske ska spara pengar till det ;)

Hur som helst gick jag hem ingefär halv fem. Jag tog vägen via Cedar Street och Main street, huvudgatorna i Dobbs Ferry. Där köpte jag en till julklapp. När jag kom ut i affären så gick jag hemåt. Det var jätteläskigt, det var en kille (vet ej exakt ålder) som stog tio meter från affären jag just var inne på. Han gick sen bakom mig ett tag, och när jag svängde vänster gjorde han det. Han såg jätteläskig ut, huvan var uppdragen så att man inte så ansiktet. Som tur var verkade han svänga av efter ett tag men eftersom det var så mörkt ute blev jag lite skrämd faktist :p
Dagens Outfit:
Jeans: Cheap Monday
T-Shirt: American Apparel
Kofta: Mammas gamla, som var min gammelmormors gamla
Mössa: Urban Outfitters
Jacka: Alpha Industries, köpt på Gul och Blå

Inga kommentarer: