tisdag 6 januari 2009

Kemi

Igår fick jag tillbaka mitt kemiprov jag gjorde innan jul. Det gick superbra, jag kommer inte ihåg den exakta poängen men jag vet att den var hög, kanske maxpoäng till och med. Hela den här terminen har mina kemiprov varit superbra. Jag tror inte det är för att jag är supersmart, utan för att jämfört med mina klasskamrater har läst lite kemi innan, vilker inte dom har. Därför tänkte jag tillägna det här inlägget till min gamla NO-lärare. Jag antar att hon inte kommer läsa det här, men låt oss kalla henne CR. Tack vare CR har jag kunnat inte bara hänga med i kemin, utan också vara bland dom bästa. Vår lärare var en cool en, när hon pratade märkte man att hon hade starka åsikter om det mesta, hon hade en cool attityd och man kunde skämta med henne, precis som hon skämtade med oss. Det var roligt med kemi helt plötsligt.

Alla mina kompisar i kemin tror nog att jag antagligen är supersmart eller att jag är värsta pluggisen. Jag är inget av det, jag har bara lite försprång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ååh saknar "CR" (fint smeknamn), hon var ju bääst! min nya suger så jävla hårt... man somnar på lektionerna :/

Filippa sa...

haha, saknar henne också, min nya är helt OK, lite old fashion kanske, men bra. Fast CR var coolast ändå ;) trist att den nya är dålig, kemi blir så grymt trist med tråkiga lärare :/
kram