söndag 4 januari 2009

Lunch at my house

Klockan 12.30 tisdagen den 30:e dec kom Hanna, Carro S och Maja hem till mig på Lunch. Visst låter det väldigt vuxet, att dom kom hem till mig på lunch? Hursomhelt så är vi inte så vuxna, vi är fyra 16 åriga tjejer och jag bjöd på uppvärmd köttfärssås med pasta (den var i alla fall nykokt).

Som de tonårstjejer vi är så behöver vi inte mycket för att roa oss. Vi åt, pratade, vispade grädde, åt brownies med grädde och pratade igen. Det var otroligt skönt att bara sitta och snacka, och att snacka svenska. Sen flyttade vi oss till datorn där dom fick spana in NY bilderna och sen gick vi jättelångt bakåt i tiden på bilddagboken och tittade på gamla bilder. Vi försökte också planera deras NY resa, det gick väl sådär, vi har i alla fall ett hum om datumen nu i alla fall.

Efter ett tag hamnade vi i hallen med kameran i högsta hugg. Jag ska lägga upp bilderna när jag kan. Självklart så missade dom bussen också, så dom fick hoppa in i bilen och så körde min låtsasmamma om bussen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var asroliigt :D ladda upp bilderna <3

Filippa sa...

ja det var superkul :D gick det bra att komma hem då?
ska ladda upp bilderna när jag kan :)

Anonym sa...

haha jaa absolut :) föresten gå in på fb så fort du e inne på datan å kolla vah jag å carro skrivit. PUSS!