måndag 26 januari 2009

sweet sixteen och surprise party

En viss person har sagt att jag är dålig på att uppdatera och jag kan väl hålla med, men jag har så mycket att göra hela tiden, det är inte ofta jag bara sitter framför TVn/datan och bara slöar. 
Jackie´s sweet sixteen: Jackie fyllde sexton precis innan jul och efter lovet var det party. Jag visste inte riktigt vad en sweet sixteen är. Det var ett dansparty där både familj och kompisar är på. Dans är ju inte riktigt min grej men det var kul ändå. Höjdpunkten var nog när två från skolan dansade så tätt ihop att dom såg ut att sitta ihop och farmorn gick förbi. Hennes ansikte formades till en ganska chockad min.
Quinns överaskningparty: Det var lördag och vi skulle överaska Quinn så nu är 17(!!!) år. Det hela var ganska komiskt. Hans pappa lurade ut honom på bio och lite annat och vi förberedde hans källare. Vi hade snyggaste tårtan, bra presenter och sjukaste pinatan. vi saknade bara ballonger, läsk och godis (till pinatan). Eftersom Blake hade blivit av med bilen låg vi lite efter, jag, Quinns syrra och mamma körde och fixade det som var kvar och när vi kommer hem sitter Quinn utanför huset. Så blev överaskningen förstörd. Han fick gå ut med hunden tills vi hade fixat resten. Sen var det mackor, tårta och pinata. Quinn är lite våldsam av sig, när enhörningen var sönderslagen fanns det tre hack i golvet (sa jag att han använde en golfklubba). Sen var det appls to apples och rockband som gällde.

Inga kommentarer: