tisdag 28 april 2009

hetta o svett

Tisdag idag. Idag när jag kom till skolan saknades det en massa seniors i korridoren. Idag var det nemäligen Senior Prank Day, en dag om året då alla seniors gör nått spratt, skämt eller bara skippar skolan. När jag tittade ut genom fönstret då såg jag dom saknade eleverna. Dom var alla i Bikinitoppar och shorts, eller bara shorts och dom låg alla utspridda på filtar på gräsmattan. Jag förstår dom, vädret var fantasktist. Solen sken och temperaturen låg på 91° F/30° C. Min senior engelska på morgonen var det bara typ 6 elever på, och vi tittade bara på film. Som tur var var i alla fall Lukas där, så det var mysigt, han gick inte ner till "partyt" förrän senare. Vid lunch hörde jag att dom planerade att skjuta vatten på alla yngre elever, så när jag gick ut till Lukas var jag lite nervös. Efter 5-10 min åkte han iväg och jag var helt torr, så jag gick och köpte en macka i caféterian och gick ut och satte mig med mina andra senior/junior kompisar som satt och jobbade på sin solbränna. Sen var det kemilabb, academic study och sist historian. U.S. History går extremt segt, verkligen tråkigaste lektionen på hela dagen. Så nu sitter jag hemma efter att jag fick skjuts av Phoebe och svettas. Snart ska jag väl göra läxa. TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIIIGT. 

Inga kommentarer: