tisdag 21 april 2009

twin day

Förra veckan har vi spirit week i skolan, alltså temadagar hela veckan. Här är schemat:
Monday (April 20th)- PJ DAY
Tuesday (April 21st)- TWIN DAY (dress up identically with a friend or teacher... have fun with it!)
Wednesday (April 22nd)- NEON DAY (day of the Senior Academy Awards... wear your neon all day and all night)
Thursday (April 23rd)- Favorite Celebrity/sports team/teacher look alike day (dress like a celeb or teacher or wear favorite sports team jersey)
Friday (April 24th)- Superhero day including pep-rally


Man ska alltså klä sig enligt temat. PJ skippade jag, har ju ingen pyjamas men tisdagenklädde jag och Jess oss nästan likadant. Vi hade både vit skjorta och svart slips, vi hade båda tänkt att ha svart kjol och tights men eftersom jag inte hittade min kjol hade jag svarta jeans istället. Som en sista detalj hade jag svarta hänglsen och Jess hade en svart väst.

Vi såg ut som ett lesbiskt par xD

Inga kommentarer: