lördag 18 april 2009

YEEEESSS LÖRDAG!

Idag är det Lördag. Hav tio vaknade jag och efter frukost och dusch åkte vi in till stan. Vi parkerade bilen på 14:e gatan och så begav vi oss iväg till Urban Outfitters. Urban är min absoluta favoritaffär, jag skulle kunna bo där inne. Jag skulle kunnat stanna där hela dagen, men eftersom Rasmus behövde jeans också fick jag gå därifrån en klänning, hängselshorts och bok rikare. Eftersom jag behövde betala för boken så gick dom andra i förväg men efter kanske tio minuter mötte jag dom på Levi's. Vi fick nästan tvinga Rasmus att pröva jeans, han är verkligen sämst på att shoppa (om det är bra eller dåligt vet jag inte). Vi åt senare lunch på en cool "diner" eller vad man nu vill kalla det och sedan åkte vi hem.

Just nu står jag och väntar på att Lukas ska ringa. Han ska ha något slags födelsedagsfest och jag har min nya klänning på mig. Har chattat med Maja på facebook hur länge som helst men hon behöver ju sova hon också. 

Inga kommentarer: