lördag 2 februari 2013

It is Over

Novischperioden är nu officiellt över på HTS. Efter två intensiva men otroligt roliga veckor sitter jag nu i sängen och är helt utmattad. Sittningen igår var riktigt lyckad, god mat, trevligt folk och skönsång. Snygg var jag också i min Darth Vader outfit, mask, mantel och ljussvärd på plats. Tyvärr glömde vi fota, så det får bli nån annan gång. Min co-fadder var nog dock snyggast i hennes hemgjorda R2-D2 klänning som vi gjorde med lite färg och ett lakan. Sjukt stolt tjej. Däremot så vann vi inte tävlingen vilket vi var helt säkra på att vi skulle, så vi är lite bittra. Men men.

Efter sittningen körde vi blixtsnabb mellanfest och sen var det klubb och liveband på Blekingska. MANKIND hette dom, vilka jag tyvärr inte såg så mycket av, eftersom jag inte såg när dom gick upp på scen. Coola såg dom ut i alla fall i matchade polotröjor.

Inga kommentarer: