måndag 18 februari 2013

TP-söndag

Helgerna denna termin har kanske inte varit mina mest effektiva. De flesta söndagar jag har legat på soffan och tyckt synd om mig själv, eller sovit. En söndag har jag faktiskt jobbat, men det är väl det enda. I och med min egna fasta iår var det dags att bryta denna rutin. Förutom en mycker mysig fikastund tog jag mig bort till nära vänner för spel-och-sconeskväll. Det bjöds på underbara scones med ett helt smörgåsbord av tillbehör och pålägg och självklart dracks det hinkvis med te. Vi hade det så mysigt att jag var tvungen att förstöra atmosfären med lite sarkasm. Sen var det TP som gällde för hela slanten, vann inte tyvärr men ska nämna att det var otroligt jämnt. Måste också säga att jag är extremt imponerad över allas insatser igår. Kunskapsnivån var otroligt hög och jag måste nog säga att det gäller även mig själv. Jag ser tillbaka till när jag spelade MIG hemma med familjen och känner att jag svarade på betydligt fler frågor igår än vad jag nånsin gjort hemma. Eller så är kanske MIG mycket svårare? Eller så hade vi tur med frågorna. Hursomhelst, jag kan absolut tänka mig att detta blir en tradition. *Hint hint*

Dock så tycker jag att jag och min partner borde fått extrapoäng för engagemang. 

1 kommentar:

Anonym sa...

lagandan kikade fram! /din trofasta kompanjon