onsdag 25 mars 2009

Födelsedag

Idag var det min födelsedag, japp, 17 år är jag nu. Jag måste säga, så bra som min första dag som 17 åring började, jag vet inte vad jag har att vänta av resten av året. När jag gick upp till skåpet idag innan första lektionen satt Lukas utanför med en bukett vita rosor och ballonger. Jag pussade lite på honom då, och eftersom ballongerna inte fick plats i skåpet fick jag gå runt med dom i handen tills jag hade gym så att jag kunde lägga in dom i mitt skåp i omklädningsrummet. Efter det så var det vanliga lektioner fast med ungefär 10-20 gratulationer mellan varje lektion (ni som har sett min wall på Facebook, ni kan förstå att dom har koll).  Sen skjutsade Lukas hem mig, han hade lite att förbereda innan middagen, så då var jag bara hemma och slappade. Mellan klockan 5.30-6.oo pm Lukas ringde. Han stog utanför, och var superstilig. Han stog där ute, med bilen redo. Han hade på sig kavaj, en svartgrå randig hoodie och mörka jeans. Skitsnygg. 

Vi körde hem till honom och det första vi gjorde var att fixa våffelsmet så att vi skulla slippa fixa med det senare. Sen låg vi bara och myste i soffan. Efter ett tag gjorde vi våfflor, men jag tror ingen av oss var särskilt sugen. Efter middagen fick jag mina presener, en påse Swedish Fish och filmen "låt den rätte komma in". Jag tycker det är supercoolt att den går att köpa här. Sen spelade Lukas "Spaceman" på gitarr och sjöng, han är otroligt duktig! Efter det gick vi upp på hans rum och fortsatte mysandet. 

Inga kommentarer: