måndag 16 mars 2009

helg

Det har varit en händelserik helg kan man säga. Fredag: skolan avslutades och jag gick hem till Jess. En timme senare kom Lukas med sin bil och hämtade upp mig och så åkte vi till Bo Cafe för en snabbfika. Lukas skulle med ett flyg kl. sju så efter fikat blev det inte så mycket mer, men det var mysigt. Väl hemma igen kom Jess och Blake och dom och hämtade mig, vi käkade subway och sedan var det dags för kvällens höjdpunkt, the Red Cross Talent Show. Typ som en talangjakt fast ingen vann, biljetterna kostade sju dollar och alla pengarna gick direkt till Röda Korset. Det var jättekul, dom visade filmer, folk sjöng och skolans Metal Band spelade. Dom heter Straight Edge (från början hette dom Princess som alla tyckte var supercoolt förutom dom i bandet) och är faktist jättebra. 

Sen var det Lördag. Klockan två var det det dags för årets första träningsmatch. Vi vann med 3-2, och jag gjorde mål vilket var kul. Sen var jag hemma och relaxade, åt middag och gick hem till Frumkin bara för att efter två timmar åka hem igen eftersom jag mådde dåligt. 

Söndag var väl kul, gick på museum i Brooklyn, och sen gjorde jag väl inte så mycket mer. 

Inga kommentarer: