tisdag 3 mars 2009

tisdag (måndag?)

Idag är det Tisdag. Som ni vet så var vi lediga igår, så det kändes väldigt mycket som måndag. Som tur är hade jag nästan inga läxor eftersom jag gjorde dom igår eller gjorde klart dom i skolan idag. Men, på grund av den här jobbiga snödagen vi hade har dom tagit bort en dag från vårt spring break! Så nu är det två dagar skola och tre dagar ledigt, i stället för en dag skola och fyra dagar ledigt. Vilket är väldigt jobbigt eftersom på lovet kommer jag få väldigt speciella gäster hit. Japp, mina älskade tjejor kommer hit! Och så tar dom bort en ledig dag! Jag vet inte riktigt vad ni ska göra tjejor när jag är i skolan, nån dag får ni väl ta och äta lunch med mig och sen kankse kolla in skolan när jag har slutat. Den andra dagen vet jag inte, jag tror inte ni ska åka in till stan själva ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha väldigt speciella gäster, man tackar ;D<3 men filippa vad menar du me de, vi har ju gryyymt lokalsinne, höhö. nerå men de ordnar sig & jag äter allafall gärna lunch me dig & vill se din skola en dag så (: <3

Filippa sa...

Haha ja, jag tror nog att ni kankse skulle klara er inne i stan men det skulle vara tråkigt om ni gick vilse i Harlem ;)