tisdag 17 mars 2009

Halvdag

Idag är det S:t Patricks day, en irländs högtid, tror jag. Eftersom det är så många som har irländskt påbrå i new York så hade vi halvdag idag, Vilket betyder att vi slutar klockan elva. Så, efter bara två och en halv timmes skola fixk jag skjuts hem av Lukas, jag pluggade lite och runt klockan tolv åkte vi ner till Suchi Mikes och åt lunch, det var gott. Nät vi var hemma igen ringde Lukas runt klockan två, vi hade bestämt att vi skulle ses idag och han stog ute och väntade. Vi körde till Starbucks där jag köpte en Smothie, sen satte vi oss i bilen igen. Vi gjorde faktist ingenting sen, bara körde runt och snackade (jag vet, miljöbov). Runt klockan fem kom jag hem igen och började göra läxa, hjälpte mamma med maten och nu sitter jag framför datorn och skriver

Inga kommentarer: