tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Det är tisdag och dagen före min födelsedag. Japp, imorgon fyller jag år, hela 17 år! Tänk, snart kan jag köpa öl lagligt på ica eller konsum, och så kan jag rösta, MOHAHAHA. Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Fast innan skolan började var mysigt, Lukas kom och hämtade mig lite tidigare idag innan skolan började så vi var framme vid skolan redan 25 innan vår första lektion börjar, så då satt vi i bilen och bara myste.

Folk har bett mig beskriv min underbara pojkvän, så jag kan väl ge mig på ett försök ;)
Lukas, han har svart kort hår, glasögon, spelar gitarr och sjunger i ett band. Han jobbar på Starbucks. Han är inte nån sportfåne, så han är inte nån muskelknutte direkt, men fatta vad mysigt det är att bara ligga i en soffa eller en säng bredvid honom. Han äter alltid en massa tic tacs (amerikanska mintpastiller) så ni kan ju gissa hur hans kyssar smakar. Han är dessutom extremt smart. Fatta att min pojkvän är underbar.

Detta kanske var en liten orättvis beskriving av honom, eftersom jag inte är vidare poetisk av mig, särskilt inte på svenska och på en blogg, så ni kan ju ta bilden av honom ni får här, gånga den med tusen och den bilden kanske gör honom lite rättvisa. Så underbar är han.

1 kommentar:

Anonym sa...

omg jobbar han på starbucks, faan vah naajjs :D vah roligt att du hittat ngn som du verkligen gillar <3